Ռուսական «մարդասիրական» բեռով մեքենան հատել է Ակնա-Ասկերան գիծը և հասել Ստեփանակերտ։ Քանի որ Ռուսական Կարմիր Խաչի կայքում տեղեկություն չկա Արցախ «օգնություն» ուղարկելու մասին, ոչ ոք չգիտի, թե ինչ կա մեքենայում (թեև, ասում են՝ վերմակներ), և արդյոք այն կգնա «բացելու» Ստեփանակերտ-Շուշի ճանապարհը։
Օգոստոսի 29-ից ճանապարհին կանգնած քաղաքացիները տեղի ոստիկանական ուժերի օգնությամբ ցրվել են։ Հենց երեկ Ասկերան-Ակնա ճանապարհը հսկող Ռուբեն Վարդանյանի ստեղծած Արցախի անվտանգության և զարգացման ճակատի ներկայացուցիչները վստահեցնում էին, որ թույլ չեն տա բեռների անցումը։ Բայց թողեցին:
Հիշեցնենք, որ Բաքուն հայտարարել էր, որ այդ բեռը կապ չունի Բերձորի միջանցքի և Ակնա տանող ճանապարհի միաժամանակ բացման համաձայնության հետ։
Բա ինչի՞ հետ է դա կապված։ Որպեսզի Ռուսաստանը չկորցնի դեմքը և ցույց տա, թե ո՞վ է այստեղ շեֆը։ Եվ որ ցանկության դեպքում նա կարո՞ղ է ճանապարհ բացել։ Դե ուրեմն թող բացի Բերձորի միջանցքը։ Այնտեղ օրեր շարունակ կանգնած են բեռներ Հայաստանից ու Ֆրանսիայից։ Եվ դրանք վերմակներ չեն, այլ այն, ինչ պետք է արցախցուն։
Եվ ևս մեկ կարևոր հարց՝ հայկական կողմը Ասկերանի ճանապարհին անցակետ կտեղադրի՞։ Այժմ այնտեղ ոստիկանական կետ կա, բայց եթե, ինչպես ուրախությամբ պնդում են Բաքվի լրագրողները, Ակնայից ճանապարհը «բացվել է», ապա ո՞վ է ստուգումներ իրականացնելու, ռուսե՞րը։ Բաքվի ԶԼՄ-ներն արդեն եռանդով գրում են Ստեփանակերտի թյուրքալեզու “բնակիչների” «վերադարձի» մասին։
Հետաքրքիր է, որ «Աղդամի երթուղին» սահուն վերածվեց «միջանցքի»։ «Միջանցք» դեպի որտե՞ղ: Արդյո՞ք Ռուսաստանը մտադիր է օգտագործել այս միջանցքը՝ Ադրբեջանի տարածքով իր զորախմբի համար ապրանքներն Արցախ հասցնելու և Արցախից Ռուսաստան «հայրենակիցներ» արտահանելու համար։ Թե՞ Բաքվի բեռները Ստեփանակերտով Շուշի տեղափոխելու համար։
2024. Հիմնադիր՝ "ՄեդիաՍտեփ" ՀԿ, Երեւան, [email protected] Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների օգտագործման ժամանակ հղումը Step1.am -ին պարտադիր է: