Ով իրավունք ունի գրանցի Արցախից դուրս բերված ավտոները

  • 10:42 14.11.2024

Lianna Petrosyan-ը իր ֆեյսբուքյան էջում մտորում է կարեւոր հարցի շուրջ․ ով պետք է սեփականացնի Արցախից դուրս բերված մեքենաները, այդ թվում՝ պետական։

Այդ հարցը վերաբերվում է ոչ միայն մեքեններին, այլեւ այն համակարգված մոտեցման բացակայությանը, որի պատճառով արցախցիների կոլեկտիվ իրավւնքի, գույքի եւ շահի հարցը դուրս է բերվում քննարկումներից։ 120 հազար արցախցիներին, որոնց իրավունքից եւ սեփականությունից զրկելը կոլեկտիվ սկզբունքով է իրականացվել, վերաբերվում են որպես առանձին անհատներ, կարծես ամեն մարդ ինքն է որոշել ամեն ինչ թողել, նստել, ասենք, պետության պատկանող մեքենան եւ դուրս գալ։  

Մեքենաների հարցը ակտուալ է, քանի որ ՀՀ կառավարությունը չի վերցնում Արցախից բերված պետական մեքենաները իր բալանս, Արցախի կառավարության բալանս եւս չկա։ Ավտոները կամ պետք է մնային Արցախում, կամ այստեղ որեւէ մեկի վրա գրանցվեն։

Արդյո՞ք դրանք պետք է գրանցվեն որպես պաշտոնյաների սեփականություն, թե՞ վարորդների կամ այն մարդկանց, որոնք եւ դուրս են բերել դրանք Արցախից։

“ՀՀ Կառավարությունը մեկ ամիս առաջ ընդունեց որոշում Արցախից բերված և գրանցում չունեցող, ոչ մասնավոր ավտոտրանսպորտային միջոցների սեփականաշնորհման վերաբերյալ։
Եթե այդ նույն մեքենան կարողանա շահագործել հասարակ վարորդը, ով՝ գուցե պատերազմների մասնակից է, գուցե ընտանիքում ունի կորուստներ՝ թե պատերազմների, թե՝ պայթյունի ժամանակ, կարող է գոնե դրանով տաքսի վարել և հոգալ իր և իր հարազատների օրհասական կարիքները”, գրում է Լիաննա Պետրոսյանը։
Այդ մեքենաները՝ ոչ թանկարժեք ջիպերը, ավելի քան մեկ տարի է, ինչ այստեղ են շահագործվում, որոշումն ընդունվել է ավելի քան մեկ ամիս առաջ, ասել է Պետրոսյանը։
Կառավարության որոշումը կազմված է այնպես, որ մարդիկ խոցելի լինեն ցանկացած որոշման պարագայում․ ինչպե՞ս նրանք կարող են ապացուցել, որ այդ մեքենան իրենցն է, կամ որ իրավունք ունեն դա շահագործելու։
Համակարգված որոշումից հերթական անգամ հրաժարվելը կբերի նոր կոնֆլիկտների եւ ներքին անհանդուրժողականության։ Գուցե, դա՞ է նպատակը։
f