«Հայաստանի Հանրապետությունը հնարավորություն է ունենում Ադրբեջանի տարածքով և Նախիջևանի տարածքով Սյունիքի մարզի հետ երկաթուղային կապ ունենալ։ Հայաստանի Հանրապետությունը ստանում է հասանելիություն միջազգային երկաթուղային ցանցին դեպի Ռուսաստան, դեպի Իրանի Իսլամական Հանրապետություն, դեպի Կենտրոնական Ասիա, Չինաստան։ Մենք այս նախագծով ահռելի տարանցիկ բեռներ ենք հրավիրելու կամ այդ բեռներն ուղղորդվելու են այս ճանապարհից օգտվելու, և դա ահռելի եկամուտներ է բերելու թե՛ Հայաստանին, թե՛ Ադրբեջանին», – հայտարարեց վարչապետը։
Նիկոլ Փաշինյանն ընդգծեց՝ «գործ ունենք մի շրջադարձային նշանակության պայմանավորվածության հետ, որից հրաժարում օգտավետ չի կարող լինել կողմերից որևէ մեկին»:
Միացյալ Նահանգների կողմից մենք շատ ակտիվ ու կենդանի ըմբռնում տեսանք տվյալ խնդրի շրջանակներում մեր արձանագրած սկզբունքների նկատմամբ, որոնք «Խաղաղության խաչմերուկ» նախագծի հիմնարար դրույթներն են: Խոսքը տարածքային ամբողջականության, ինքնիշխանության, իրավազորության և փոխադարձության սկզբունքի մասին է», – ասաց Փաշինյանը:
Աշխարհում ոչ ոք չի կարող ասել, թե ինչ է նշանակում «սուվերեն միջանցքը»։ Սակայն Փաշինյանի հայտարարությունը, որ Հայաստանի համար կբացվեն դեպի Չինաստան, Իրան և Ռուսաստան տանող ճանապարհները, բազմաթիվ հարցեր է առաջացնում։ Նախ, Փաշինյանը չհիշատակեց Եվրամիության և Թուրքիայի մասին։ Արդյո՞ք սա նշանակում է, որ Թուրքիան չի մտադիրվում բացել իր սահմանները, և ԵՄ-ն ոչինչ չի շահի։
Երկրորդ, պարզ է, որ Իրանի և Ռուսաստանի հետ հաղորդակցությունը՝ դա Ադրբեջանի միջով անցնող ճանապարհներ են։ Պարզ չէ, թե ով է ապահովելու այդ ճանապարհների անվտանգությունը, բայց ակնհայտ է, որ բոլոր «մաքսային» օգուտները, որոնք Հայաստանը, իբր, կստանա Միացյալ Նահանգներին նվիրած Մեղրիի ճանապարհից, երեքտակ կվերադարձվեն Ադրբեջանին, ասենք, Նախիջևանով անցնելու համար։