Նիկոլ Փաշինյանը Fox News-ին տված հարցազրույցում ասել է, որ Վաշինգտոնի հռչակագիրը, որը նա ստորագրել է օգոստոսի 8-ին Ալիևի և Թրամփի հետ միասին, «պարունակում է բավականին շոշափելի օգուտներ ինչպես Իրանի, այնպես էլ Ռուսաստանի համար։ Ի վերջո, երբ դրանք կյանքի կոչվեն, օրինակ, Իրանը հնարավորություն կունենա Պարսից ծոցից երկաթուղով դուրս գալ Սև ծով, իսկ Ռուսաստանն ու Իրանը հնարավորություն կունենան երկաթուղային կապ հաստատել միմյանց միջև»։
Ինչպես ասում են Բաքվում, Իրանին «հանգստացնելու» առաքելությունը վստահվել է Փաշինյանին, և այժմ նրա դիվանագիտական կորպուսը Թեհրանին ներկայացնում է բոլոր հնարավոր փաստարկները։ Սակայն հայ-իրանական խորհրդակցությունների մասին պաշտոնական տեղեկատվության մեջ ոչ մի խոսք չկա այն մասին, որ Մեղրիի ճանապարհի կոնցեսիայից հետո հայ-իրանական սահմանը կպահպանվի, և որ Իրանը հնարավորություն կունենա ազատորեն մեկնել Հայաստան՝ առանց ամերիկյան կամ ադրբեջանական անցակետերով անցնելու։
Փաշինյանն ասում է, որ Ռուսաստանը և Իրանը հնարավորություն կունենան երկաթուղային կապ հաստատել միմյանց միջև։ «Իրականում նման կապը աննախադեպ կլիներ, քանի որ Հարավային Կովկասում ներկայումս չկա երկաթուղային կապ, որը կկապեր Իրանն ու Ռուսաստանը», – նշել է նա։
Հարկ է հիշել, որ Իրանի և Ռուսաստանի միջև կապ չկա, քանի որ Իրանը 20 տարի չի ավարտել Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու մի փոքր հատվածի կառուցումը, որը կարող է հեշտությամբ կապել Իրանն ու Ռուսաստանը Ադրբեջանի միջոցով։ Դա Իրանին ոչինչ չի արժենում, բայց նույնիսկ Ռուսաստանի ներդրումային առաջարկից հետո Իրանը նախընտրում է երկաթուղային կապ չունենալ Ադրբեջանի հետ։
Բացի այդ, Ռուսաստանը և Իրանը կարող են հեշտությամբ շփվել միմյանց հետ Կասպից ծովով, հատկապես որ ռուսական Աստրախանի նավահանգիստը գրեթե 100%-ով վերահսկվում է իրանական ընկերությունների կողմից։
Թեհրանը, նախագահի և արտաքին գործերի նախարարի մակարդակով, հայտարարել է, որ հավատում է Հայաստանի հավաստիացումներին, որ Մեղրիի ճանապարհը միջանցք չէ, այլ պարզապես տարանցիկ ուղի։ Սակայն մինչ օրս հաղորդակցությունների ապագա «ապաարգելափակման» մանրամասները անհայտ են, ինչը նշանակում է, որ բոլոր հայտարարությունները ընկալվում են որպես քաղաքական բլեֆ։