
Շոնը՝ հոր, տոնը՝ հոր:
Արցախյան ասույթ
RFE/RL ֆոտոշարք է հրապարակել Արցախից, անվանելով այն «սյուրռեալիստական»:
Մատեո Չիվիլինին (Matteo Civillini) այն քիչ արևմտյան լրագրողներից է, ով մուտք է գործել Լեռնային Ղարաբաղ: Իտալացին ռեպորտաժ է պատրաստել Լեռնային Ղարաբաղից՝ 2024 թվականի ապրիլին COP 29 կլիմայական գագաթնաժողովից առաջ պաշտոնական այցից հետո, գրում է Ազատ Եվրոպա/Ազատություն ռադիոկայանը:
Չիվիլինին ասում է, որ լրագրողների շրջագայությունն անցել է մի քանի անվտանգության կետերով, որտեղ նրանց փաստաթղթերը մանրակրկիտ ստուգվել են մուտք գործելուց առաջ։
Նա պատմում է, որ այնտեղ տիրում էր սյուրռեալիստական, մի փոքր դիստոպիկ մթնոլորտ, որը նման էր հսկայական շինհրապարակի։ «Զարմանալի էր, թե որքան քիչ մարդիկ էին իրականում ապրում այնտեղ: Ճանապարհին միայն մի քանի մեքենաներ էին, հստակ անհամապատասխանություն էր կառուցվող շենքի մասշտաբների եւ տեղական ակնհայտ կարիքների միջեւ», ասել է լրագրողը
Հայաստանում էլ ճիշտ հակառակն է` շինարարություն «չկա», բայց մարդիկ կան (արցախցիներն իհարկե), որոնք տան կարիք ունեն: Երեւանի դատարկ նորակառույցները նույնքան սյուրռեալիստական են թվում, ինչպես Չիվիլինին է նկարագրում Արցախում տեղի ունեցող շինարարությունն այսօր: Տունը չորս պատը չէ, այլ մարդիկ, ինչպես հայտնի է:
Ամեն դեպքում, Ալիեւն ասում է, որ «մեծ վերադարձ» ծրագրով 50,000 ադրբեջանցիներ են վերդարձել «ազատագրված տարածքներ», ովքեր ապրում, սովորում եւ աշխատում են: Իսկ Էխո Բաքուն էլ ասում է, որ հինգ տարի անց ընդամենը 20,000 ադրբեջանցի է վերադարձել Լեռնային Ղարաբաղ:
Մարութ Վանյան
Azerbaijan News 24 հրապարակած լուսանկարները Ստեփանակերտից:
Ռեալ Ստեփանակերտը, 25 դեկտեմբեր 2022