Svetlana Danielyan-ը գրում է․
Երեկ բարձրանալով գրասենյակ տեսա, թե ինչպես են երեխաները թղթե տոպրակներ ձեռքներին դուրս գալիս խանութից։ Հարցնում եմ՝ ի՞նչ է։ Պատասխանում են՝ «три корочки».
Ինչ-որ մեկը փորձել էր ուրախացնել երեխաներին, իսկ երեխաները վերցրին այն՝ սովորական “սուխարիկն” անվանելով բրենդային անունով: Թող փաթեթավորումը և պարունակությունը բրենդ չի, բայց բրենդ է բարությունը: Թեկուզ վաճառվում է։
Ափսոս միայն այն է, որ դա վերջին սուխարիկներն են, քանի որ հաց չկա։
Թող մեր երեխաները, ովքեր ինչ-որ հրաշքով ուժ կգտնեն իրենց ուսման վրա կենտրոնանալ, կյանքում ամեն ինչ շատ ունենան՝ բարություն, խաղաղություն, ջերմություն, նաև կերակուր, սնունդ և ջուր:
2024. Հիմնադիր՝ "ՄեդիաՍտեփ" ՀԿ, Երեւան, [email protected] Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Կայքի հրապարակումների օգտագործման ժամանակ հղումը Step1.am -ին պարտադիր է: